Les visites
Visita al Zoològic Natura Parc
Visita socioeducativa: un dissabte a la natura
Natura Parc en Vacances
Programa d'Educació Ambiental Curs 2017-18
Contacte i reserves

tirmela caixa Ajuntament Santa Eugènia Zoo Natura Parc

Durant les èpoques de vacances escolars, la Fundació Natura Parc ofereix la possibilitat de gaudir d’un món diferent amb multitud d’activitats lúdiques a l’aire lliure. S’ofereixen l’Escola d’Estiu, l’Escola de Nadal i l’Escola de Pasqua.

En aquests temps de festes i vacances, des del Departament d’Educació Ambiental oferim als pares la possibilitat de dur als seus al·lots a gaudir d’unes vacances diferents.

S’organitzen multitud de tallers diàriament, tant de manualitats com de cuina, piscina, passejades en carro i molts altres. Tot això en l’incomparable marc que representa el Zoo Natura Parc, on igualment coneixeran i aprendran diferents aspectes de la nostra fauna i flora.