Les visites
Visita al Zoològic Natura Parc
Visita socioeducativa: un dissabte a la natura
Natura Parc en Vacances
Programa d'Educació Ambiental Curs 2017-18
Contacte i reserves

la caixa Ajuntament Santa Eugènia Zoo Natura Parc

El Departament d’Educació Ambiental ofereix a les associacions infantil, juvenil, segones i terceres edats, de pares i mares, ... la possibilitat de realitzar una activitat els dissabtes matí.

L’activitat consisteix en realitzar una visita guiada per un monitor al Parc Zoològic Natura Parc.
La visita inclou un berenar de fruita de temporada i la possibilitat de quedar a passejar pel parc un cop finalitzada.

L’activitat comença a les 10h i acaba sobre les 12:30h.
20 o més participants:
Adults: 7’50 €
Nins: 5’50 €
Nins menors de tres anys no paguen, i tampoc compten per fer el grup.