Projectes de Recuperació de Races Autòctones
Concurs d'Aviram Autòcton de les Illes Balears
Gestió de la Finca Ramadera Son Gat
Fitxes individuals de les races autòctones

Ajuntament Santa Eugènia Zoo Natura Parc

La situació actual de les nostres races ha passat per una època fosca, en què moltes d’elles quasi s’extingiren. Per això, la Fundació Natura Parc des de la seva creació es va marcar l’objectiu de potenciar i promoure tot aquest ampli món que corr el perill de perdrer-se.

L’objectiu que cerca la Fundació Natura Parc no és altre que la creació d’una població genèticament pura de totes les races d’aviram de les nostres illes així com, mitjançant la cria i distribució d’animals d’alta qualitat, tornar a fer d’aquestes races uns animals tan comuns a les nostres cases com ho eren antigament, eliminant així el perill de la seva extinció.

Des de la Fundació Natura Parc es gestiona el “Conservatori d’Aviram de les Illes Balears”, entitat destinada a ser el punt de referència en relació a la recuperació, conservació i protecció de les Races Autòctones de les Illes Balears.