Projectes de Recuperaciˇ de Races Aut˛ctones
Concurs d'Aviram Aut˛cton de les Illes Balears
Gestiˇ de la Finca Ramadera Son Gat
Fitxes individuals de les races aut˛ctones

Ajuntament Santa Eug├Ęnia Zoo Natura Parc Concurs d'Aviram

El mes d’abril de cada any la Fundació Natura Parc organitza amb la col·laboració de l'Ajuntament de Santa Eugènia el “Concurs d’Aviram Autòcton de les Illes Balears”, el qual es dur a terme durant la celebració de la Fira Agrícola i Ramadera del municipi de Santa Eugènia.

Es tracta de l’únic esdeveniment a nivell estatal destinat exclusivament a promoure la gran tasca que realitzen els criadors de les Races Autòctones de les Balears.
Al “Concurs d’Aviram Autòcton de les Illes Balears” poden participar tots els criadors tant de les Balears com de l’estranger amb l’exposició d’exemplars de les següents races: Gallina Mallorquina, Menorquina i Eivissenca, Indiot Mallorquí, Gall d’Indies de Menorca, Colom de Escampadissa, de Casta Grossa, de Nas de Xot, de Pinta, Borino i Gavatxut, Ànnera Mallorquina i Conill Pagès Eivissenc.

Amb la intenció de donar suport a la tasca dels criadors de dites races, la Fundació Natura Parc atorga uns premis en metàl·lic per cada 1er i 2on classificat de cada raça (150€ i 90€ respectivament), així com un premi especial de 600€ al millor exemplar de tot el concurs.

Cal dir que dit Concurs és la fita més remarcable a nivell balear referent a la promoció i divulgació de les races d’aviram de les nostres illes, tinent una gran repercussió mediàtica als mitjans de comunicació.

Educaciˇ ambiental | Races aut˛ctones | Voluntariat ambiental | Control de fauna domŔstica | Sanitat i control de fauna
Departament de projectes | Unitat canina antiverÝ | Geografia | Projecte de cria de la milana | Participaciˇ al COFIB

Fundaciˇ Natura Parc - Carretera de Sineu, km 15.400 - Santa EugŔnia, 07142. Mallorca. Balears - Tel. 971 144 532 - Fax 971 144 534 fnp@fundacionaturaparc.org