Projectes de Recuperaciˇ de Races Aut˛ctones
Concurs d'Aviram Aut˛cton de les Illes Balears
Gestiˇ de la Finca Ramadera Son Gat
Fitxes individuals de les races aut˛ctones

Ajuntament Santa Eug├Ęnia Zoo Natura Parc

A iniciativa pròpia, la Fundació Natura Parc gestiona la Finca Son Gat, destinada a establir el més important banc genètic de Races Autòctones de les Illes Balears.

Es duu a terme la gestió de dita finca com a reservori genètic de races autòctones mitjançant l’estabulació i manteniment de les poblacions de Vaca Mallorquina, Cabra Mallorquina, Gallina Mallorquina, Gallina Menorquina, Gallina Eivissenca, Colom de Pinta i Conill Pagès d’Eivissa que gestiona actualment la Fundació Natura Parc.

La Fundació Natura Parc gaudeix de les majors poblacions de Vaca Mallorquina, Cabra Mallorquina i Gallina Mallorquina existents a l’actualitat.

Educaciˇ ambiental | Races aut˛ctones | Voluntariat ambiental | Control de fauna domŔstica | Sanitat i control de fauna
Departament de projectes | Unitat canina antiverÝ | Geografia | Projecte de cria de la milana | Participaciˇ al COFIB

Fundaciˇ Natura Parc - Carretera de Sineu, km 15.400 - Santa EugŔnia, 07142. Mallorca. Balears - Tel. 971 144 532 - Fax 971 144 534 fnp@fundacionaturaparc.org