Jornades de Coneixement del Medi
Jornades d´Acció directa

Ajuntament Santa Eugènia Zoo Natura Parc Cofib

A l’actualitat es té en marxa un programa de “Jornades Quinzenals d’Acció Directa” que consisteix principalment en:

“Campanya de col·laboració a Parcs Naturals” amb la que es duu a terme un intens treball de col·laboració en aspectes com la plantació d’arbres i plantes, la construcció de nius, encanyissades...sota la direcció de diversos parcs de les Illes Balears, com pot ser el Parc Natural de s’Albufera, el Parc Natural de Mondragó, el Parc Natural de l’Illa de sa Dragonera.
“Campanya de neteja d’espais degradats” a partir de la qual els voluntaris de la Fundació Natura Parc es posen a l’abast d’aquells sectors interessants en dur a terme actuacions de neteja d’espais naturals al seu municipi.

El programa VOLCAM de Caja Mediterraneo dóna suport a aquestes activitats.