Servei 24 hores
BLOG. DIARI DE LA FNP
Canvia el Xip, Posa'm Microxip. Aprenem Junts
Legislació

Aprenem Junts Ajuntament Santa Eugènia Zoo Natura Parc Obra Social Sa Nostra Fundación Iberostar

La Fundació Natura Parc, la Fundació Iberostar mitjançant el seu programa 'Aprenem Junts' i l´Obra Social Sa Nostra fan un pas més en la conscienciació social en pro dels animals domèstics presentant la Campanya `CANVIA EL XIP, POSA’M MICROXIP. Aprenem Junts´.

L'objectiu d'aquesta iniciativa és promoure la identificació d'animals domèstics a través de la col·locació del microxip en els municipis de Mallorca. Aquesta campanya es fa necessària ja que, dels cans vagabunds que es recullen anualment en els municipis que tenen conveni amb la Fundació Natura Parc, hi ha més d'un 70% sense microxip, i per tant, sense identificació possible.

La campanya, que va començar el passat mes de juliol, consisteix en una presència contínua en Fires i Mercats dels diferents municipis. A partir de setembre, la campanya es trasllada als centres educatius de Mallorca, on s'imparteixen xerrades de conscienciació als més petits.

Educació ambiental | Races autňctones | Voluntariat ambiental | Control de fauna domčstica | Sanitat i control de fauna

Fundació Natura Parc - Carretera de Sineu, km 15.400 - Santa Eugčnia, 07142. Mallorca. Balears - Tel. 971 144 532 - Fax 971 144 534 fnp@fundacionaturaparc.org