Servei 24 hores
BLOG. DIARI DE LA FNP
Canvia el Xip, Posa'm Microxip. Aprenem Junts
Legislació

La Fundació Natura Parc ha creat i gestiona el Centre de Protecció d'Animals Domèstics (CEPAD) destinat a donar solució als ajuntaments de la Part Forana de Mallorca, als propietaris que han perdut un ca i als interessats en adoptar un animal.

Degut a que durant els darrers anys el nombre d'animals que es gestionen des de la Fundació Natura parc no ha minvat, degut principalment a la poca sensibilitat i preocupació dels propietaris pels seus animals, la Fundació ha consolidat la seva labor amb la gestió del CEPAD, el qual ofereix, entre altres serveis:

• Gestión integral dels animals domèstics abandonats i vagabunds.
  • Centre de Protecció compost per: Oficina d'Atenció al Públic, recintes per cànids, recintes per felins, recintes per quissons, àrea de quarantena, pati de sociabilització, sala de cures, zona per a animals d'origen ramader (equins, ovins, caprins, ...), ...
  • Horari d'obertura de les instal·lacions: dies oberts de dilluns a divendres. Matins d':11:00 h a 13:00 h. Horabaixes de 15:00 h a 17:00 h. Tancat de 13:00 h a 15:00 h, dissabtes i dies festius.

Clicka a l'enllaç i coneix el Pla d'Adopció del CEPAD: