Centre de Recuperació de Fauna Silvestre
Centre d´Acollida de Mascotres Exòtiques
Educació Ambiental

Fundació Natura Parc Govern de les Illes Balears Cofib

El Centre de Rescat d’Espècies CITES depèn del Ministeri de Comerç ; gestiona tots aquells animal protegits –moltes vegades exòtics- que requereixen una documentació específica.

En cas de que el propietari no pugui presentar la corresponent documentació l’animal és requisat i els Cossos de Seguretat de l’Estat ens el fan arribar. En moltes ocasions la gent desconeix les exigències legals a complir per tenir legalment aquests animals i que, en cas de no tenir documentació, el més segur és que l’animal hagi seguit el camí del mercat negre.

Per més informació poden consultar aquest enllaç:
CITES: www.cites.org/esp/index.shtml