Centre de Recuperació de Fauna Silvestre
Centre d´Acollida de Mascotres Exòtiques
Educació Ambiental

Cofib Fundación Natura PArc Gover de les Illes Balears

Res del que es fa al Centre de Recuperació té sentit si no es dóna a conèixer.

L’educació ambiental pot ser el futur de moltes de les nostres espècies i és per això que suposa una tasca important per al Centre de Recuperació.

Dins aquesta línia tenim les activitats d'educació a grups escolars de tot Mallorca, que visiten el COFIB el dimarts i dijous durant el curs escolar. En aquesta visita s’explica la problemàtica de les espècies autòctones com, per exemple, la que es deriva de la tinència no responsable dels mal anomenats NAC (Nous Animals de Companyia).

L’Educació Ambiental no té barreres i al Centre de Recuperació s’han organitzat jornades de formació per a Cossos de Seguretat de l'Estat i per altres entitats i associacions interessades en tota la temàtica en que es centren les nostres activitats.

Per altra banda, anualment es reben estudiants en pràctiques de diferents centres de les Illes Balears i estudiants de biologia/veterinària d’universitats de tot l’estat.